tisdag 26 augusti 2008

Mjölkfri mjölkchoklad


Jag var på hälsokosten "life" och letade bland dom mjölkfria chokladkakorna och ser att det kommit in en ny sort, -Mjölkfri mjölkchoklad... hrmf? Måste prövas!

När jag kom hem öppnade jag den och smakade ett par rutor, hmm... den är nog för varm, kom jag på så jag la den i kylskåpet över natten. Nästa dag smakade jag några rutor igen, men det kändes fortfarande som att den var "för varm" på nåt märklig vis :S. Den är inte äcklig men heller inte god. Det är som att den inte är färdig än. Tillverkarna har kommit en bit på vägen, men smaken är alldeles för mesig! Den smakar nästan ingenting. Jag återgår till min gamla favorit! ;-) Har tyvärr ingen bild på den men det är en mjölkfri mintchoklad som du också hittar på häslokosten "life".

Inga kommentarer: